PROCES
PROCES
Vše začíná tím, že mi svůj záměr představíte e‑mailem. Já vás poté kontaktuji a v úvodním telefonátu si vyjasníme základní potřeby vašeho projektu. Prostudujte si také můj ceník služeb.
Pokud máte dobře zpracované kreativní zadání, jdeme rovnou k dalšímu bodu. Pokud ne, pracujeme na něm společně v rámci mé základní hodinové sazby.
Tady už máme potřebný objem informací, abychom věděli, jaké je očekávání. Víme, jak vypadá konkurence a jak vypadá vaše představa (pomocí tzv. Moodboardu). Máme definován rozsah a formu budoucího grafického manuálu. Jsme obeznámeni s problematikou registrace ochnanné známky a licencemi.
Uchopím skutečný význam vaší firmy do vizuální podoby a prozkoumám přímou konkurenci, abychom se od ní vizuálně odlišili.
Pomocí významu nadesignuju výraz vaší firmy. Do loga promítnu firemní hodnoty a navrhnu pro vaše zákazníky srozumitelný a atraktivní vizuální styl. Spolupracuji s odborníkem na ochranné známky a snižuji tak riziko kolize loga po vizuální stránce s jinými existujícími značkami. Dostanete upozornění, pokud název vaší značky vyžaduje hlubší analýzu.
Máte hotovo nové logo a vizuální styl. Máte prezentaci. Máte licenci. Máte grafický manuál a všechny potřebné soubory.